להרוויח

ממי שאני

להרוויח ממי שאני

השיווק המסורתי מלמד אותנו, להשקיע משאבי זמן וכסף,
לפני שידוע אם יש ביקוש וצורך במוצר או הרעיון. האם זה מה שנכון?

השינויים החברתיים והכלכליים שחלו בעולם מאז פרוץ הקורונה, הדגישו את הצורך במיקוד ובחינת התכנות: 

  • התחזקות עולם הרשתות החברתיות והקהילות
  • רצון להשקיע במוצר, שמבוסס על קהל ידוע מראש
  • קרקע לשיתופי פעולה
  • שיווק יעיל לטווח ארוך
  • גיוס כספים כמנוע לצמיחה
  • התפתחות אישית ומינוף עסקי
  • ניהול כלכלי חכם והחזר ההשקעה

חמש שאלות שכדאי לשאול לפני שמתקבלת החלטה

  1. האם יש לך קהילה פעילה שתרכוש את המוצר או הרעיון שלך?
  2. מה האפשרויות להפוך את המוצר לכרטיס הביקור לחלומות שלך?
  3. עד כמה חשוב לך להשקיע את הזמן והכסף שלך במוצר שיש לו ביקוש?
  4. האם יש לך ידע איך להפוך לייק לקרדיט לייק?
  5. איזו השקעה נדרשת מבחינת זמן וכסף? מתי העיתוי הנכון לעלות עם הפרויקט?

את התשובות נוכל להבין יחד בפגישת לייזר ממוקדת

הפגישה נועדה לבדוק את ההתכנות של המוצר, הקהילה והדרכים להרוויח ממי שאת ולצאת לאור. משך הפגישה שלוש שעות (פרונטלי או זום), בסיומה יהיה לך ידע ממוקד לגבי התהליך ומה נדרש להצלחה.
  • הבנת הערך, המסר והרעיון שלך
  • פריסת אפשרויות לקידום המוצר או השירות
  • אפיון ההשקעה הנדרשת (זמן וכסף)
  • בחינת חלופות לחשיפה ושיווק של המוצר או הרעיון
  • בדיקת מוכנות של הקהילה שלך ברשתות החברתיות ובחיים
  • סיעור מוחות משותף
  • זיהוי חזקות וחסמים להצלחה שלך

לכל אחד ואחת מאתנו יש חלום,

יש חלומות שקטים וממתינים בסבלנות במגירה לרגע הנכון, ויש חלומות שצועקים שיגשימו אותם.

אני כאן בשביל להעניק לך ארגז כלים ושפע של ידע על מנת שתוכלי להגשים את הרעיון שלך ולהוציא אותו לאור.

נוכחתי (שוב ושוב) לגלות כשיש בידיך מוצר, קהילה וגיוס מוצלח, זה הרגע שבו כל הדלתות נפתחות.

רוצה לצאת לדרך?

קצת עליי

השם הרשמי הוא – מיטל בר זוהר (בדרך אספתי עוד כמה שמות ותארים). נחשפתי לעולם "הכלכלה החברתית" בשנת 2016 כשהוצאתי את ספר הביכורים שלי "לאלה", באמצעות מימון המונים מוצלח (מאד), מאז התאהבתי והתמכרתי לשיטה. עד היום, ליוויתי מאות פרויקטים במגוון פלטפורמות, שגייסו מעל 9 מיליון ₪, אני אוהבת ללדת חלומות (שלי ושל אחרים). מאסטר מאמנת עסקית ובעלת תואר בפסיכולוגיה וחינוך, שדרנית רדיו, אשת עסקים ומרצה. כוח החדשנות של בא לידי ביטוי, בשלבי התכנון והבנייה של הפרויקט, מה שמשתקף באחוזי הצלחה יוצאי דופן (93% שגייסו בהצלחה). תחת המותג של הוק יש את #בית_ספר_למימון_המונים בו אני מכשירה אנשים לליווי יזמות ויצירה באמצעות כלכלה חברתית וקהילה.
סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות