רקפת הדר - מסעות ביומן הוויזואלי

רקפת הדר
ספר אמנות יפהפה המאגד בתוכו יצירות יומן אישיות, ידע על היומן הוויזואלי ,תרגילים והדרכות רבות שיאפשרו לך ליצור ולהכיר שיטה ושפת אמנות חדשה.

רקפת הדר – מטפלת באומנות, מפתחת שפת "היומן הוויזואלי", נשואה ואם לארבעה ילדים. סטודנטית נצחית, בעלת ארבעה תארים שונים בתחומי אומנות וטיפול. לומדת, חוקרת ומתנסה בשני התחומים המרתקים הללו ששלובים ושזורים בה.
סכום שגויס: 130,490
סכום היעד: 64,000

תהליך הליווי עם מיטל היה מעמיק ומדויק והוביל אותי למיקוד של המטרות שלי בהקשר לפרויקט. התהליך הצליח מעל ומעבר לציפיות שלי ואני ממליצה עליו לכל אחד שיוצא לדרך הזו.

מה קיבלתי ממיטל?
קבלתי ממיטל תשומת לב מאד מרוכזת החל מהשלבים הראשונים של תכנון הפרויקט, מספר חודשים לפני ההתחלה הרשמית של ההדסטארט ועד לאחר פרסום הספר.
מיטל עזרה לי לבנות את ה"פרסונה" שלי בפייסבוק על ידי טיפים משמעותיים לגבי איך להגדיל את הקהילה שלי על ידי כתיבה משתפת והמלצות על שיתופי פעולה.
לקראת התחלת הקמפיין מיטל שלחה לי מספר קבצים שעזרו לי להתארגן ולחשוב בצורה ממוקדת על מטרות הפרויקט, מי קהל היעד, מה הצעדים שאני צריכה לפעול בהם שבוע אחרי שבוע.
היא עזרה לערוך את הטקסט לגבי הפרויקט ועזרה גם בבחירת התשורות וחשיבה עליהן, אלו היו המטלות הכי מורכבות מבחינתי .
לאחר שהפרויקט יצא לדרך מיטל הייתה אוזן קשבת לכל בעיה שהתעוררה אך גם לכל הצלחה שהשגתי, היא תמיד הייתה זמינה לשיחה ובמובן הזה הייתה מלווה אמיתית של הפרויקט.
קבלתי תשומת לב מעמיקה ואכפתית לכל אורך הדרך.
למיטל יש ניסיון רב ובעזרתו יכלה לייעץ לי לגבי אבני דרך רבות ושאלות שאתה נתקל בהן לאורך הדרך ולא יודע את התשובות.

המסע היה מאד מרגש ומוצלח מבחינתי. הכינו אותי שזה הולך להיות סיוט, אך כיוון שהייתה לי הכנה מעולה על ידי מיטל, הגעתי לקו הישורת מוכנה למאמץ המרוכז של 50 יום.
החל מהרגע הראשון, הפרויקט התנהל בצורה מוצלחת ובכל פעם הלך וגדל, עד לכדי כך שהצלחתי לגייס את הסכום לאחר 21 יום מתוך ה-50. בשאר הזמן שנותר הכפלתי את סכום הגיוס, מה שאיפשר לי להדפיס את הספר גם באנגלית וברמה הרבה יותר גבוהה מזו שחשבתי עליה בהתחלה.

הליווי סייע לי להיות ממוקדת, להיות משימתית וקיבלתי גיבוי פסיכולוגי שכל אחד זקוק לו במהלך מסע כזה. לא חושבת שהייתי יכולה להתמודד עם זה לבד.

דעתי על מימון המון היא שזו הדרך היחידה בעיני להוציא ספר או כל מוצר חדש לאור ולהשיג על ידי זאת גם שיווק וגם מכירות. כרגע, שלושה חודשים לאחר הוצאת הספר, אני רואה כמה קשה לי לשווק את הספר שלא באמצעות ההדסטארט . יש לי עדיין 400 עותקים של הספר שלא מכרתי וכשהוא כבר מוצר קיים בשוק, הרבה יותר קשה למכור אותו מאשר בתור רעיון.
אנשים מתלהבים מפוטנציאל ורוצים לעזור ולכן פרויקט הדסטארט הוא דרך נפלאה לפרוץ לתודעה.
הפרויקט עצמו הביא לפתחי הרבה הצלחה מעבר לספר- התחלתי לפתח את תחום הקורסים הדיגיטליים בזכותו.

שני טיפים חשובים:
1. להציע בפרויקט תשורות שיכניסו כסף רב יחסית לכל תשורה, בצורה מוגבלת. למשל קורס חד פעמי, שיתוף פעולה מדהים עם מישהו ידוע יותר. אני הכנסתי את הקורס עם אורה גבריאלי- שנחטף תוך שבוע. זה הכניס לי 15,000 ש"ח לפרויקט בלי הרבה מאמץ מצדי, והוביל בהמשך לשיתוף פעולה שבוודאי יתמשך עם אורה גבריאלי.
2. לכתוב בלוג לפחות חודשיים שלושה לפני הפרויקט שבו ממש משתפים ומספרים סיפורים אישיים שגורמים לאנשים לרצות להמשיך לעקוב אחריך. הכתיבה הזאת במהלך הקיץ הקודם גרמה לכך שהרבה אנשים עקבו אחרי וכבר חיכו להוצאת הספר.
3. אנשים פוחדים להפסיד הזדמנויות- ליצור כמה תשורות שהן הזדמנות מיוחדת וזולה במיוחד- כמעט מתנה, ואז אנשים נוטים לרכוש את זה.

פרויקטים נוספים

אגדות דשא

דירוג 50 השחקנים הגדולים ביותר בדור האחרון, עם סיפורים קצרים שמסכמים את הייחודיות והקריירה שלהם, יחד עם איורים מעוררי השתאות וקישורים לסרטונים וכתבות עליהם.

עוד על הפרויקט »

הספר של גדי

שבע שנים אני מסתובב ביניכם בזהות כפולה. שבע שנים אני חי חלום שבכלל לא העזתי לחלום. שבע שנים שהמציאות מפתיעה אותי, משלהבת אותי, מטלטלת אותי, ואני…

עוד על הפרויקט »

קידום מכירות וידאו אונליין

בזכות הפרויקט שלך יצא לפועל

אם יש לך רעיון שחייב לצאת לאור

יחד, נגייס את ההמון

סגירת תפריט